Wednesday, January 7, 2009

Announcement! Karya kreatif dari The Masterpeace of Malaysia

Announcement!

Lepas ni dalam blog The Masterpece of Malaysia aku dah buat perubahan di mana tidak ada lagi ulasan fakta rencana isu semasa politik ekonomi sosila, agama di situ, termasuk kisah benar, peribadi percintaan yang sewaktu dengannyala.

Aku akan terus buat karya kreatifku sendiri yang terdiri daripada cerita komedi pendek, puisi, cerpen, yang entertaimentla agar lebih santai dan rileks.

Kalau rasa tensen tu, aku harap bukakla blog The Masterpeace of Malaysia untuk dapatkan hiburan alternatif, selain hiburan yang anda sedia ada.

Sebabnya aku takmau karya kreatif yang bermain dalam kepala otakku ni terperam dan hilang begitu je sebaliknya nak dokumentasikan untuk tatapan pembaca.

Maklumlah aku ni budak seni persembahan kreatif , walaupun aku belum dapat kerja dalam bidang yang aku belajar tapi at least aku pun nak guna saluran yang ada dan diharap pembaca yang ada dapat mind at ease dengan membaca karya aku.

Tapi ulasan fakta rencana isu semasa politik ekonomi sosila, agama, percintaan, dan kahwin(topik yang paling aku suka) aku akan post macam biasa di federation ni

Selamat membaca karya pertamaku dalam The Masterpeace of Malaysia , yang berjudul Al-kisah Santai 1

3 comments:

RY said...

so ini consider hijrah la kan?

Malaysia Tanahairku said...

Hijrah itu pengorbanan

PERUNDANG said...

pelbagaikan kaeadah berdakwah..mll seni pun boleh :]