Monday, November 10, 2008

Saya berasa simpati dan dukacita kpd sahabat saya, saudari ezreen yang keadaan kesihatan
beliau yg kurang baik. saya doakan semoga beliau cepat sembuh dan dipermudahkan kesihatan beliau.

Berkenaan persoalan yang beliau tujukan kpd saya sblm ini, saya kira, saya akan menjawabnya di dalam penulisan akan datang. Ini kerana saya sekarang agak sibuk dgn peperiksaan akhir serta menguruskan beberapa program persatuan.

Maka selepas selesai semuanya saya akan menulis kembali.
Akhir kata, kepada sahabat saya ezreen, semoga cepat sembuh .
=)

5 comments:

Malaysia Tanahairku said...

Perjuangan kita tak selesai lagi mari kita terus berdakwah

Ahmad Deniel said...
This comment has been removed by the author.
PERUNDANG said...

=)

perkara yg baik,ttp tanpa 'perancangan' akan mengundang kekalahan,

namum perkara yg tidak baik, dgn 'perancangan' akan membawa kejayaan..

Ez the Conspirator said...
This comment has been removed by the author.
Ez the Conspirator said...

thanks for wishing me to get well..i appreciate it.