Tuesday, February 24, 2009

MB paling marhein sifatnya.



MB yang macam ni la yang aku akan sanggup berdiri di depan untuk pertahankan.

MB yang macam ni yang paling layak memimpin kami.

p/s:aku tak suka guna perkataan memerintah,lebih gemar guna perkataan memimpin.

Any comment?

7 comments:

razor said...

no comment!


kita suka blm tentu org lain suka mi.

Anonymous said...

saper diorg ni???
diorg makan ape tue
cam best jer

budi baik said...

tak payah bodigad2
makan kat kedai tepi jalan pon relek je
ni la pemimpin berjiwa rakyat

nami o fish said...

ye la razor,
tak nampak macam MB la kalau makan2 kat R&R ni.
haha!

anonymous,
siapa dorang ni?
dorang ni orang.
macam kita gak.

budi baik,
buat apa nak bodigad,
kata negara malaysia negara aman,kan?

K0_E said...

Ir Nizar ni memang rilek je ak tgk..
respect ar..
ader skali dier dtg mkn kt kdi ayh aku, dtg 2 org je.. xde pn nk rmi2 follow.. dtg bg salam, amik order.. pastu mknan smpi dier mkn..
ckp pn lembut je weh..
respect2...

nami o fish said...

haha ko_e,
dorang makan bayar tak?
haha!

Chegu Peace said...

Nizar MB bwh pokok