Saturday, February 7, 2009

gud bai...




Aku nk ucapkn gu bai kpd federation of bloggers(FOB) ni, tapi aku x abis lgi....

Lepas ni aku takkan mnulis lagi dlm blog ni dn blog aku sndiri buat masa ni. Ini sbabnye fikiran aku tngh runsing sbb mngenangkn keadaan ngaraku trutamanye politik yg x tntu arah.

Skrg ni di Perak dh ade dua org MB msti korg dh tau. Aku skrg ni trlalu bimbang dgn keadaan politik M`sia ni smpai nk tulis entry pun aku x lalu, betul!

Nipun aku kontrol gak sbb takut dpt sakit jantung darah tinggi lak. Yela sjak akhir2 nipun aku dh x tulis psl politik M`sia, tpi situasi smpai aku nk tulis psl bnda bukan politik pn aku x lalu. Smpai camtu skali!

Wlaupun aku ni lahir d Malacca, duk Selangor tpi bapak aku org Perak so aku ni brdarah 'Perak Man' la jugak. Aku msih ade atuk opah n sedare mare lain so aku bimbang kslmatan diorg.

Aku arap BN-Pakatan Rakyat Perak dpt selesaikn prkare ni bebaik. Toksah gaduh lgi. Ni smpai kepimpinan pusat parti pn campur tangan.

Kpd blogges FOB lain truskn prjuangan mnulis aku ttap akn layari blog ni cm biase cume nk tulis tu aku rase srabut.

Aku akn kembali tulis dgn syarat Prtame, biarle M`sia aman dulu.Kedua, biarku tnangkn mental emosiku yg cuak ni. Aku klau dh cuak nk ckp pn x lalu, tulis pn mcam nk x nak je.

Nipun aku gagahi jugak diriku nk tulis. Apepun jagela ksihatan anda dn jgn biarkan hidup anda dlm ktakutan.


Tlong doakn moga M`sia aman, peace!
We want Peace! By Chegu Peace. Insya-Allah klau sglanye ok aku akn tulis balik.
Take care!

Ni ade lagu utk korg