Wednesday, March 11, 2009

Pendedahan Akhbar Perancis Undang NAJIB ke NERAKA Alltantuya

Sebuah akhbar Perancis liberation dengan artikel bertajuk "Un cadavre tres derangeant" atau "the corpse is very upset" mendakwa timbalan perdana menteri pernah bertemu mangsa bunuh Altantuya Shaariibuu di sebuah kelab di Paris pada 2005 bersama Abdul Razak Abdullah Baginda.
Dalam laporan Liberation hari ini, Datuk Seri Najib Razak didakwa pernah bergambar bersama mereka berdua, yang didakwa pasangan kekasih pada akhir march 2005, bertentangan dengan penafian tokoh politik itu sebelumnya.
Timbalan perdana menteri menafikan pernah mengenali atau bertemu wanita Mongolia itu yang mati dibunuh di sebuah belukar di Shah Alam.Beliau juga pernah bersumpah tidak mengenali wanita itu sewaktu diserang hebat oleh pembangkang pada pilihanraya kecil Permatang Pauh, Ogos tahun lepas.Dubus, wartawan Perancis yang berpangkalan di Bangkok, juga mendedahkan pembunuhan wanita itu - berhubung komisyen pembelian kapal selam untuk Kementerian Pertahanan ,ianya bermula apabila Wanita Mongolia itu di maklumkan oleh syarikat pertahanan Perancis-sepanyol "French-spanish company Armaris" telah menjual 3 buah kapal selam kepada kerajaan Malaysia yang mana setiap satunya berharga 1 Billion Euro(RM4.7 Billion) itu yang mana Komisyen sebanyak 115 juta Euro(RM541 juta) telah di bayar ke syarikat Perimekar yang mana ia adalah syarikat milik Abdul Razak Baginda .Ini membuat Alltantuya bergegas ke Kuala Lumpur untuk menuntut haknya sebanyak USD 500,00ulas dubus lagi ;oleh kerana Cemburu Rosmah Mansor yang tidak bertepi itu Rosmah tidak mahu dan membantah apa - apa jua pembayaran yang akan di buat kepada wanita mongolia berkenanan,hingga hubungan Razak dan Alltantuya terputus sebelum ituAlltantuya tiba di kuala Lumpur bersama Dua wanita mongolia lagi, salah satunya adalah bomoh yang akan Mem"prong"kan Razak kiranya di enggan memulang Komisyen yang sepatutnya di bayar ke pada Alltantuya.....
Akhirnya dia bertemu Razak Baginda...dan bertekak beberapa jam di depan rumah Razak Kata Dubus lagi... selanjutnya 2 orang polis dari unit perlindungan VIP yang bertanggungjawab memberi perlindungan kepada najib telah di arahkan untuk "menyelesaikan" Wanita Cina berkenaan...di fahamkan lagi yang mana Pemandu Teksi yang membawa Alltantuya tak ambil peduli tentang Tambang yang belum dibayar oleh Alltantuya kerana pada masa itu Alltantuya di culik di hadapan matanya, dalam pada masa yang samaa dia berjaya mengecam nombor plat kereta yang membawa pergi Alltantuya dan melaporkan pada balai polis yang berdekatan.







Keputusan kes bunuh tersebut yang melibatkan dua anggota pasukan elit Unit Tindakan Khas (UTK) akan diketahui awal bulan depan dan Dubus sempat merakamkan pengakuan Sirul Dan Azilah di mahkamah yang mana mereka mendakwa mereka di "kambing Hitamkan" ulas dubus lagi ".s'il devient un "mouton" qui, sur le dos? maksudnya kalau mereka di kambing hitamkan,jadi siapakah tuan nya..... Abdul Razak, yang sebelum ini dituduh bersubahat dengan anggota polis itu, dibebaskan daripada pertuduhan tersebut.Selain cerita sensasi ini, wartawan
Liberation turut mendedahkan saat-saat akhir kematian Altantuya berdasarkan dokumen yang didakwa diperolehi daripada polis Malaysia.Arnaud Dubus melaporkan, Altantuya di heret ke suatu kawasan belukar dekat shah alam,dan Wanita itu di campak dengan ke tanah.....Sebelum di tembak Alltantuya merayu agar tidak bunuh kerana dia sedang mengandung tetapi tidak di hirau kan oleh kedua - dua anggota polis ituAltantuya ditembak di sebelah pipi kiri dan kemudian pakaian mangsa ditanggalkan dan di masukan dalam beg plastik hitam.Altantuya ditembak sekali lagi apabila tangannya dilihat masih bergerak.Mayat Wanita monggolia itu telah diikat dengan bahan peletup dari jenis C4 dari kepala badan dan kedua pergelangan kaki.....dan di bawa ketengah hutan ...selepas itu....terjadilah penghinaan yang amat tragis sekali pada seorang wanita yang telah di bunuh......ALLTANTUYA DILETUPKAN................pada pagi semalam....sebuah laman web akhbar sepanyol "diario español" telah menarik perhatian saya pada satu "reader colum" mengulas kenyataan Dubus dengan artikel bertajuk " Revela francés ALTANTUYA de Asesinato: Najib era recibir la llamada telefónica de Infierno" yang bermaksud" Misteri Pembunuhan Altantuya Pendedahan dari Perancis : Najib terima panggilan telefon dari neraka.."yang mempersoalkan apakah selamat najib sebagai PERDANA MENTERI MALAYSIA kiranya DR. Sharribbu Setev (bapa Alltantuya) meneruskan prosiding di Mahkamah Jenayah Antarabangsa(ICC) di HAGUE Belanda......Andai Kata USS INDEPENDENCE berlabuh di Perairan Laut China Selatan semata - mata untuk menjemput najib untuk di heret ke Pengadilan Antabangsa. QUIEN cuidado de Najib ? SIAPA AKAN BELA NAJIB?
















LSS : Apakah jawapannya akan menemui Infiniti......atau kekal sebagai satu Entity? Apa yang penting Najib kini Di Hantui oleh Pontianak Alltantuya yang kini bangkit dari kubur dan menelefon najib Melalui Neraka...........hih..hih...hih...hih....hih......




Rilek la najib ,Jangan la nangis

woi najib! jangan terkencing

dalam seluar dulu

nanti Mat sabu ,Anwar,Hadi Awang,

Mahfuz , Saifudin dan

Kit Siang

Pakat gelak Ramai - ramai







9 comments:

Chegu Peace said...

Najib calon TPM M`sia. M`sia baligh. Pa dh jdi ni bila Pak Lah jumpe Anwar?diorg ni borak kisah lama kat UM ke? jwb2

LeeSlimShady said...

Belum lagi pasal belum pemilihaan lagi...

Pak Lah akan serah kuasa presiden..

tapi apakah dia akan serah kuasa PM?

Jumpa Anwar saje..je nak bagi Najib Gabra

Azrul said...

minta selidik dulu penulis rencana tu.. kenal dulu latar belakang dia.. salam..

LeeSlimShady said...

Sudahkah saudara Menyiasatnya....

bagai mana dia memperolehi maklumat dari Perancis?

bagaimana PDRM boleh kasi maklumat kat dia?

Kenapa Najib dan PDRM tak nafikan laporan Berita itu?

kenapa Pemuda UMNO tak buat laporan Polis berkenaan Pendedahan itu?

Bagaimana Pulak pendedahan dan Dakwaan Amnesty International tentang perlanggaran 22 kod Hak asai yang telah di lakukan oleh Kerajaan Malaysia termasuk Pembunuhan Allahyarham Ustaz Ibrahim Libya?

cedikcenun said...

salam! aku punya artikel sokong umno korang buang...nileh demokrasi terpimpin kepala bapak korang...butuh mu!

cedikcenun said...

Salam LeeSlimShady! Apsal ngkorang takut sangat kat Najib (kat aku pun sama sampai artikel kena delete, nielah demokrasi terpimpin kepala bapak korang)terutamanya bos korang Anwar. Sepaptutnya kalau Najib lemah dari Paklah, PKR/PR sepatutnya bersyukur kerana senang nak ambilalih Malaysia. Hari ni Zaid minta Agong tak perkenan Najib jadi PM. Apahal, korang ingat kami bodoh sangat macam korang. Ingat, PAS menang di Kedah pada PRU12 bukan pasal pas kuat tapi pasal "orang umno undi pas". Pemimpin-pemimpin pas sedar hal nie tapi yang bodohnya adalah penyokong-penyokongnya. Ngko pun satu, demokrasi la sikit, nie ngkao takut artikel hentam ngko dan pemimpin korang. Salam

cedikcenun said...

Salam! Rencana tu mestinya ada kaitan dengan Anwar/KJ pasal beruk dua ekor nilah yang beria-ria nak jadi PM Malaysia.

budi baik said...

ye ke beruk dua ekor tu??
macam ko je yang nak jadi pm aku tengok..
lancrit la lu...
kalu nak demokrasi nape harakah kene rampas??
jangan jadi banggang orang tua nak mampos je yang duk dalam umno tu lagi sekarang... nanti PRU13 padam dah orang2 tua tu... yang muda ni dah cukup muak dengan umno... dah berkarat dah umno tu.. lapok dah.. dimakan anai2 rasuah..
kebencian yang disemai dalam setiap diri pemuda2 sekarang ni terhadap umno tengok je la perjuangan penentangan PPSMI... sasterawan pon dah memihak PR... sudah2 la tu cedikcenun.. baper sen ko dibayar??
meh aku bayar dabel.. kahkahkahkah.. pemulis takde maruah pon ada ati nak menulis.. kahkahkah..bodo macam lembu.. lembu pon tak bodo macam ko

LeeSlimShady said...

Salam ukhwah buat saudara CEDIKCENUN ...

Nih saya nak jawab persoalan saudara....

saya tak takut kat NAJIB...pasal bukan najib yang bagi rezeki dan hidupkan saya kat dunia ni(harap faham maksud saya)

aku tak pernah delete artikel ngko..pasal itu ngko kena tanya Ezreen pasal dia ADMIN blog ni

macam mana PR nak ambil alih Sebab BN bawak lari ahli Parlimen ke sana - sini....

Dato' ZAID minta DYMM jangan perkenan pasal Najib belum "dibersih"kan tuduhan - tuduhan yang di kenakan,seperti

1.ALLTANTUYA
2.SKANDAL PEMBELIAN KAPAL SELAM
3.SKANDAL PEMBELIAN EUROCOPTER
4.SKANDAL CULIK ADUN PR
5.SKANDAL PERAS UGUT ADUN PR
6.SKANDAL MERASUAH ADUN PR

itu pasal kami sebaga rakyat malaysia mahu NAJIB jadi "mr.clean" macam Pak Lah sebelum dia naik jadi PM.....

berkenaan PAS menang di KEDAH,tak kira undi tu datang dari UMNO atau PAS....tapi yang tepat dalam amalan Demokrasi....

ITU HAK RAKYAT MAHU UNDI SIAPA SAHAJA YANG MEREKA SUKA....

Ingat Saudara CEDIKCENUN...
Suatu masa dulu PAS pernah tunduk pada "permintaan" UMNO...tapi UMNO tikam dan bunuh PAS...


Apa saudara rasa rencana ini ada kaitan dengan ANWAR/KJ?

Kalau saya jadi pembantu ANWAR saya akan nasihatkan padanya agar angan ambl alih malaysia ni...pasal Malaysia ni dah habis di punah ranah dek UMNO/BN...

Sedangkan Negeri selangor pun ambil masa berbulan - bulan untuk menyelesaikan segala taik - taik yang di tinggalkan oleh kerajaan BN

ini kan pulak MALAYSIA...

Tapi pendirian nya tetap nak selamatkan rakyat malaysia...takpelah

KJ aku tak tau pulak apa AGENDA nya


nih Saudara CEDIKCENUN, ANWAR tak pernah bayar gaji saya