Wednesday, March 11, 2009

Pendedahan Akhbar Perancis Undang NAJIB ke NERAKA Alltantuya

Sebuah akhbar Perancis liberation dengan artikel bertajuk "Un cadavre tres derangeant" atau "the corpse is very upset" mendakwa timbalan perdana menteri pernah bertemu mangsa bunuh Altantuya Shaariibuu di sebuah kelab di Paris pada 2005 bersama Abdul Razak Abdullah Baginda.
Dalam laporan Liberation hari ini, Datuk Seri Najib Razak didakwa pernah bergambar bersama mereka berdua, yang didakwa pasangan kekasih pada akhir march 2005, bertentangan dengan penafian tokoh politik itu sebelumnya.




Timbalan perdana menteri menafikan pernah mengenali atau bertemu wanita Mongolia itu yang mati dibunuh di sebuah belukar di Shah Alam.
Beliau juga pernah bersumpah tidak mengenali wanita itu sewaktu diserang hebat oleh pembangkang pada pilihanraya kecil Permatang Pauh, Ogos tahun lepas.Dubus, wartawan Perancis yang berpangkalan di Bangkok, juga mendedahkan pembunuhan wanita itu - berhubung komisyen pembelian kapal selam untuk Kementerian Pertahanan ,ianya bermula apabila Wanita Mongolia itu di maklumkan oleh syarikat pertahanan Perancis-sepanyol "French-spanish company Armaris" telah menjual 3 buah kapal selam kepada kerajaan Malaysia yang mana setiap satunya berharga 1 Billion Euro(RM4.7 Billion) itu yang mana Komisyen sebanyak 115 juta Euro(RM541 juta) telah di bayar ke syarikat Perimekar yang mana ia adalah syarikat milik Abdul Razak Baginda .Ini membuat Alltantuya bergegas ke Kuala Lumpur untuk menuntut haknya sebanyak USD 500,00
ulas dubus lagi ;oleh kerana Cemburu Rosmah Mansor yang tidak bertepi itu Rosmah tidak mahu dan membantah apa - apa jua pembayaran yang akan di buat kepada wanita mongolia berkenanan,hingga hubungan Razak dan Alltantuya terputus sebelum itu
Alltantuya tiba di kuala Lumpur bersama Dua wanita mongolia lagi, salah satunya adalah bomoh yang akan Mem"prong"kan Razak kiranya di enggan memulang Komisyen yang sepatutnya di bayar ke pada Alltantuya.....




Akhirnya dia bertemu Razak Baginda...dan bertekak beberapa jam di depan rumah Razak Kata Dubus lagi... selanjutnya 2 orang polis dari unit perlindungan VIP yang bertanggungjawab memberi perlindungan kepada najib telah di arahkan untuk "menyelesaikan" Wanita Cina berkenaan...di fahamkan lagi yang mana Pemandu Teksi yang membawa Alltantuya tak ambil peduli tentang Tambang yang belum dibayar oleh Alltantuya kerana pada masa itu Alltantuya di culik di hadapan matanya, dalam pada masa yang samaa dia berjaya mengecam nombor plat kereta yang membawa pergi Alltantuya dan melaporkan pada balai polis yang berdekatan.
Keputusan kes bunuh tersebut yang melibatkan dua anggota pasukan elit Unit Tindakan Khas (UTK) akan diketahui awal bulan depan dan Dubus sempat merakamkan pengakuan Sirul Dan Azilah di mahkamah yang mana mereka mendakwa mereka di "kambing Hitamkan" ulas dubus lagi ".s'il devient un "mouton" qui, sur le dos? maksudnya kalau mereka di kambing hitamkan,jadi siapakah tuan nya..... Abdul Razak, yang sebelum ini dituduh bersubahat dengan anggota polis itu, dibebaskan daripada pertuduhan tersebut.Selain cerita sensasi ini, wartawan Liberation turut mendedahkan saat-saat akhir kematian Altantuya berdasarkan dokumen yang didakwa diperolehi daripada polis Malaysia.
Arnaud Dubus melaporkan, Altantuya di heret ke suatu kawasan belukar dekat shah alam,dan Wanita itu di campak dengan ke tanah.....Sebelum di tembak Alltantuya merayu agar tidak bunuh kerana dia sedang mengandung tetapi tidak di hirau kan oleh kedua - dua anggota polis ituAltantuya ditembak di sebelah pipi kiri dan kemudian pakaian mangsa ditanggalkan dan di masukan dalam beg plastik hitam.
Altantuya ditembak sekali lagi apabila tangannya dilihat masih bergerak.
Mayat Wanita monggolia itu telah diikat dengan bahan peletup dari jenis C4 dari kepala badan dan kedua pergelangan kaki.....dan di bawa ketengah hutan ...
selepas itu....terjadilah penghinaan yang amat tragis sekali pada seorang wanita yang telah di bunuh......ALLTANTUYA DILETUPKAN................
pada pagi semalam....sebuah laman web akhbar sepanyol "diario español" telah menarik perhatian saya pada satu "reader colum" mengulas kenyataan Dubus dengan artikel bertajuk " Revela francés ALTANTUYA de Asesinato: Najib era recibir la llamada telefónica de Infierno" yang bermaksud" Misteri Pembunuhan Altantuya Pendedahan dari Perancis : Najib terima panggilan telefon dari neraka.."yang mempersoalkan apakah selamat najib sebagai PERDANA MENTERI MALAYSIA kiranya DR. Sharribbu Setev (bapa Alltantuya) meneruskan prosiding di Mahkamah Jenayah Antarabangsa(ICC) di HAGUE Belanda......Andai Kata USS INDEPENDENCE berlabuh di Perairan Laut China Selatan semata - mata untuk menjemput najib untuk di heret ke Pengadilan Antabangsa. QUIEN cuidado de Najib ? SIAPA AKAN BELA NAJIB?

LSS : Apakah jawapannya akan menemui Infiniti......atau kekal sebagai satu Entity? Apa yang penting Najib kini Di Hantui oleh Pontianak Alltantuya yang kini bangkit dari kubur dan menelefon najib Melalui Neraka...........hih..hih...hih...hih....hih......




Rilek la najib ,Jangan la nangis




woi najib! jangan terkencing

dalam seluar dulu




nanti Mat sabu ,Anwar,Hadi Awang,
Mahfuz , Saifudin dan
Kit Siang
Pakat gelak Ramai - ramai

16 comments:

Dr.Ahmad Izham said...
This comment has been removed by the author.
LeeSlimShady said...

tak baik ezreen bersikap begini

kenapa padam komen tuh

cedikcenun said...

salam! kalau najib tak jadi pm, kami tak akan biarkan pkr/pas/dap @ anwar/hadi/kit siang ambilalih malaysia. banyak lagi pemimpin umno berkaliber macam dato mukhriz. ingat pas menang di kedah bukan pasal orang pas kuat tetapi orang umno mengundi pas (pas sedar melalui banner terpasang selepas pilihanraya) kami menyokong pembersihan dilakukan oleh lembaga disiplin, yang anwar sebobkan pasal umno tu sebab apa, pi la jaga fairuz nu, hang takut ka anwar pasai ejen hang kj kena sekali. ingat kami pemuda akarumbi pastikan kembali umno kukuh. pasal apa anwar takut sangat kat najib, kalau najib lemah sepatutnya lagi senang pr ambilalih malaysia. sebenarnya penyatuan najib, muhyiddin dan mukhriz akan mengukuhkan umno kembali. nak kenal aku jumpa kat prk bukit selambau "myocate@yahoo.com.my"

cedikcenun said...

ingat anwar, kami pemuda akarumbi terus dapatkan maklumat dihujung jari, dok atas pokok kenuak pun pakai laptop ada broadband....ingat macam hangpa pikiaq ka..orang kampung lagi tera dari hangpa...hangpa lar yang jadi orang bodoh kerana menurutkan hawa nafsu dan bersahabat dengan iblis macam nik aziz...kwang...kwang...kwang

cedikcenun said...

salam! kami pemuda akarumbi sentiasa mendaulatkan duli yang maha mulia, seri paduka baginda, yang dipertuan agong, duli yang maha mulia paduka seri sultan kedah darulaman dan raja-raja melayu dalam persekutuan malaysia kerana baginda-baginda semua tonggak agama islam.

cedikcenun said...

kami amat berharap dato najib apabila mengambilalih jawatan presiden umno dan pm nanti pastikan umno bersih dari gejala politik wang dan kami pemuda akarumbi akan pastikan umno kembali memerintah kedah. "myocate@yahoo.com.my"

rasengan said...

kalau umno berani bersihkan parti dari perasuah,umno pun wajib bersihkan parti dari pembunuh...x gitu?

budi baik said...

kekeke... orang kampung tak bodo nak percaya umno lagi dah...
tv 3 suku tu tak de orang tengok dah
utusan meloya tak de orang beli dah...
dunia dihujung jari semua di pihak PR.. penulisan berbayar UMNO tak leh lawan penulisan ikhlas PR..
kehkehkeh... budak2 main kotak
kepala hotak la lu cedikcenun...

LeeSlimShady said...

Boleh menang ke kat BUKIT SELAMBAU?

Pasal kat PERMATANG PAUH dengan KUALA TERENGGANU lagi kan bungkus,ini kan pulak BUKIT SELAMBAU...

he..he...he.....jangan melawak boleh tak?

LeeSlimShady said...

oii...CEDIKCENUN

Takkan hangpa sampai hati bagi penjenayah perintah negara kot?

cedikcenun said...

Salam tuan blogger! Kenyataan dan kebenaran! Akhbar Utusan Malaysia kat kedai kecik kat roundabout Parit Panjang, Baling selalu habis dulu samapai aku takdan beli, tambah-tambah hampir waktu prk bukit selambau, yang tinggal hanya harakah dan suara keadilan. Parit panjang tu kubu pas, tak caya tanya la yb zuki adun pas kuala ketil sebab selalu singgah beli barang kat pasaraya syarfina. Ini kenyataan, jangan lar mengigau, pasalpa orang pas baca utusan malaysia. Dulu aku terkejut jugak rupa-rupanya orang pas terutamanya yang fanatik pembaca nombor satu akhbar utusan malaysia. Tak caya, marilah, sapa-sapa yang nak turun prk bukit selambau tu aku bawak sini. Parit panjang ke bukit selambau lebih kurang 10 km saja. "myocate@yahoo.com.my"

cedikcenun said...

Satu lagi orang tak paham aku akan hairan, aku bekas ketua pemuda umno melawat orang meninggal kat kampung bersama adun pas kupang. Orang tengok memang pelik, terutamanya penyokong pas fanatik. Pelik memang pelik untuk penyokong fanatik pas lar macam nik aziz dan aku hormati pendirian dato' seri hadi awang sebab masih berfikiran waras. Salam

cedikcenun said...

Salam tuan Lee! Kita tengok BN boleh menang tak selepas Najib angkat sumpah sebagai PM ke 6 nanti. Kat Baling nie bukannya pas kuat sangat tetapi orang-orang Umno berlaga sesama sendiri dan mengundi pas. Kalau tak caya tanyalah YB Johari Adun Pas Kupang sepupu kepada YB Azmi Che Hussain Adun BN Bayu.

cedikcenun said...

Salam tuan Lee! Ngko ajaklah kawan-kawan ngko masuk kat blog aku @ http://cedikcenun.blogspot.com. Komen pro dan kontra aku tak padam punya, pasal aku boleh terima kebebasan tak macam sesetengah penyokong PR dan BN yang fanatik, pendapat yang kontra tak boleh terima dengan hati yang terbuka, siap padam lagi komen tu.

cedikcenun said...

Satu lagi orang tak faham style aku, balik dari prk permatang pauh budak-budak aku ada penyokong siap pakai baju parti masing-masing lagi duduk dalam satu kereta iaitu PAS, UMNO, PKR dan juga DAP. Betul..aku tak cakap tipu sampaikan Dato' Wahab Din Kuala Ketil pun terkejut.

cedikcenun said...

Salam! Budi Baik, kalau ngko turun prk bukit selambau aku bawak hang jalan-jalan makan kat Baling sesama tu bolehlah kita luahkan pendapat memasing. Tak gitu. "myocate@yahoo.com.my"