Monday, October 20, 2008

Siapa cakap MU dah hilang semangat?


Oleh:Aril Cantona

Kawan aku si Nami ni cakap,fan MU makin hilang semangatnya.Konon-konon dulu-dulu semangat dia tahap dewa la.(baca ni)

Silap tu bai,ye,aku akui,sejak zaman Malcolm Glazer,dorang macam ada kurang la sikit,banding dulu2,tapi semangat tu tak hilang.Dorang cuma meluat je dengan Malcolm Glazer.

Pasal kesatuan kilang tu,aku tak tau la.Tapi ape yang aku tau,semangat MU tak pernah hilang.

1 comment:

Aguero de Estrella Roja said...

kurang sikit?

haaa..tu la die aril.

cube nko compare mase kite mude2 dulu,masa awal2 lagi,brian kidd,eric cantona,bryan robson,ryan giggs jambu muda lagi..

semangat die lain beb.