Tuesday, October 21, 2008

Glory Glory Man United!!


3-0 lawan macam team hingusan jer Celtic hahahahahaha!!!Insaf la ngah hahahaha!!memang hari MU hari ni hahaha!

"we never die..we never die..like Man United..we never die!!!"

Alex Ferguson better than Dollah Badawi,Anwar Ibrahim,Najib,and Hadi Awang combined hahahaha!

Sekurang-kurangnya Alex Ferguson unitekan semua orang,bukan macam dorang ni,keje pecahbelahkan orang je.

Sukan itu indah.

2 comments:

Aguero de Estrella Roja said...

aku sebenarnya berbelah bahagi ketika ni.
nak sokong MU,celtic pun aku suka gak,dari zaman henrik larsson gak.
nak sokong celtic,MU is in my blood.

so,aku sokong MU,tapi x bersorak kaw2 la macam member2 aku yang lain.kira respect gak la celtic.

Federation of Bloggers(admin) said...

dua-dua gol berbatov offside!

nevermind the bhoys!

go go celtic!